poniedziałek, 8 października 2012

Takie powiadomienie

 Cześć ;) Może już niektórzy wiecie.... prowadzę ankietę na temat jak bardzo podoba wam się mój blog. Bardzo się cieszę, że wyrażacie swoje opinie na temat tego bloga i oczywiście jestem gotowa także na krytykę z waszej strony... :/ Miała bym jedynie maluśnieńką prośbę... DO TYCH OSÓB KTÓRZY DALI NIE NAWIDZĘ ALBO TAKI SOBIE: O tuż nie chodzi o to, że na was się obrażę i przestane pisać ( taka nie jestem, nie byłam i nie będę ) Proszę napiszcie na gg ( o ile macie )lub w komie jako anonimowy napiszcie co NIE podoba się wam w moim blogu lub w samej jego treści . Nie chodzi mi teraz, że będę was wyzywać itp. że jak możecie tak uważać, tylko chodzi mi o to by znać waszą opinie .... i wiedzieć co poprawić na przyszłość, bo kiedyś chcę osiągnąć, żeby ten blog szczycił się wielką popularnością i za razem każdemu się podobał.... Niestety wiem, że nigdy każdego nie uszczęśliwię, bo wiem, że pewne rzeczy mogą mu się nie podobać i nie mam wam tego za złe, tylko proszę, PROSZĘ Was od serca : Wyraźcie swoją opinie i co wam się w tym blogu nie podoba....

                                                                                       Z Góry dziękuję ;) Wasza Nat&Ew ( 42202937 ) <3

2 komentarze:

  1. co za picze nie lubią tego bloga? Ja go kocham i nie przejmuj się opicią jakichś...szkoda gadać. Dla mnie jesteś wspaniała<3

    OdpowiedzUsuń
  2. co za mendy społeczne! Dziffki jebane i k...y! Jak ja nich zanjde to ucenzuruje tak,z e własna matka ich nie pozna! Kotek.... nie mamy dla sb czasu zauwarzyłaś? Ja powtarzam, zę codziennie jestem od 19-21 albo i dłurzej....... Więc wejdź na gg i popiszemy o tym jaki Leo jest przystojny, omięśniony i i co chce z nim robić! Ty wiesz, ja wiem, C.Howard wie jaka to ja jestem zboczona i co bym z nim robiła..... więc właź mi na gg, moja marycho!

    OdpowiedzUsuń