piątek, 31 sierpnia 2012

Powiadomienie

Cześć! Mam dla was informacje i nie wiem czy się wam spodoba. Może na początek zacznę tak:
Rozdział trzeci będzie dopiero jutro, a teraz do sedna. Niestety po ciężkich przemyśleniach rozwiązuję działalność Natalii  na tym blogu. Oczywiście to nie znaczy, że go zawieszam. Rozłączyłyśmy się dlatego, że ona jednak bardziej interesuje się spasowaniem Severusa i Hermiony z Harry Pottera ( podam wam link jutro pod rozdziałem ) Nadal ona tak jak i ja będzie wspomagać mnie pomysłami i krótko rzec nadal jesteśmy jedną "firmą". Mojego pseudonimu nie zmieniam jak ona i też. Naprawdę przepraszam. Teraz ten blog jest wyłącznie moją własnością, ale mam nadzieję, że to wam nie przeszkadza :) Dziękuję wam za te wszystkie pozytywne komentarze :D mam nadzieję, że zrozumiecie. Pzdr. Nat&Ew <3
Ah... Zapomniałabym... Chcę wam jeszcze zareklamować jeden blog który też zasługuję na większą oglądalność :D  <<<KLIKNIJ TU>>>

8 komentarzy:

  1. to nie fair! Obiecałaś że będzie dzisiaj! Focham się na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobrze dobrze... Postaram się jeszcze napisać ten trzeci rozdział ale nie obiecuję ... ALE... mam prośbę do cb Iza... Jak ja napiszę ten rozdział dziś to ty dodasz też jeszcze dziś na swoim blogu jeden rozdzialik?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hyhyhyhym ; 3
    Błaaaaaagam dodaj dzisiaj rozdział ! ; 3 <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam ;D z niecierpliwością! ; **

    zapraszam do mnie ;) u mnie nowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy rozdział :
    http://kickinit-mojahistoria.blogspot.com/
    zapraszam < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. No spoko. :)
    Czekam na rozdział ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy new? Miałaś dodać już tydzień temu. Hallo!Ogarnij się!

    OdpowiedzUsuń